Takarmányhal - Kárász - kapható!

Kategóriák
Akció

Partnereink

ÚJ TERMÉKEINK

Terméket teszteltünk, Prologic C1

A héten egy igen jó árfekvésű, kiváló bojlis botot néztünk meg és teszteltünk, a Prologic C1-es botcsaládot.

Neten keresgélve sok pozitívum olvasható, ami szinte mesébe illő, ami még inkább felkelti a figyelmet az-az ár. Tapasztalat, hogy az olcsóbb botok sajnos nem mindig felelnek meg az elvártnak, vagy gyengébb minőséget mutatnak.

Itt a leírás és az ár is szimpatikus. Vajon megéri e evvel a bottal nekiindulni egy nagyobb halnak?

Mit tesz egy igazi horgász mielőtt bevásárol: érdeklődik.

Ezt tettem én is, és ugyan nagyon kevés ember van, aki már próbálta, de az-az 1-1 ember is nagyon pozitív visszajelzést adott.
Nálunk csak pár hete kapható ez a 2013-as model, a tapasztalat mégis, hogy törötten ez a botcsalád nem nagyon jön vissza...
Így mi is teszteltük, megbizonyosodjunk róla, hogy a neten írt csábítás, és a pozitív visszajelzések valósak e.

Nézzük a tényeket: 360cm 3 LBS, 2 tagú bottal indultunk neki a pecának... Egy pillekönnyű bot, vékony nyél, zsinórbeakasztó klipsz, toldásoknál tökéletes erősítés.
Hétvégi pecánál, tesztnél etetésre Erdei Attila Hideg vízi Ponty-Kárászt használtunk, csalinak pedig csontit és gilisztát vetettünk be.
3 óra alatt: 4 ponty (2 és 4,5 kg közöttiek).
A bot remekül teljesített, ahogy az várható volt. A fárasztás tényleg élmény volt, hihetetlen erő, pontos, és nagytávolságú, nagy végszerelékekkel kivitelezett dobások végrehajtására kitűnő, ugyanakkor az érzékeny botspicc maximálisan elősegíti a hal megakasztását, és nem kell félni a leakadástól. Vékony, ultra könnyű...
Ezt a botot ugyan az általános pontyhorgászat céljaira fejlesztették ki, azonban hihetetlen ereje miatt univerzális botként is kiválóan alkalmazható, mint azt bizonyította is.

Vélemény: nem okozott csalódást, az eredmény is magáért beszél.